«Сидів на підлозі і плакав»: у Путіна стався нервовий зрив після заміни ліків – Mirror

313

"Сидів на підлозі і плакав": у Путіна стався нервовий зрив після заміни ліків – Mirror

У президента РФ Володимира Путіна трапився нервовий зрив, викликаний заміною лікарських засобів, які застосовуються для лікування онкологічного захворювання.

Про це повідомляє The Mirror, передає ТСН, інформує UAINFO.org.

Декілька російських джерел стверджують, що 70-річному Путіну замінили ліки, які він приймає для лікування онкології, і що він має більш серйозне захворювання, ніж вважає широка громадськість.

Незалежних підтверджень цих чуток немає, але вони обговорюються у неофіційних російських медіа.

«Він наразі проходить третій курс лікування, — сказав Валерій Соловей, колишній професор російської школи, в якій готують розвідників і дипломатів. — Два попередні були вкрай невдалими».

У Telegram-каналі «Генерал СЗР», який, ймовірно, веде російський вчений і в якому, як стверджується, публікуються інсайдерські дані з Кремля, з’явився пост про те, що стан здоров’я Путіна погіршується, він перебуває під постійним контролем лікарів і намагається не дуже обтяжувати себе державними справами.

У вівторок, за даними ЗМІ, у Путіна стався нервовий зрив. Повідомляється, що увечері президентська охорона почула дивні звуки із кімнати президента. Однак на стукіт у двері глава Кремля не відповідав. За сім хвилин охорона викликала чергових медиків, які вирішили увійти до приміщення.

«Путін сидів на підлозі біля дивана й істерично плакав. На ньому була тільки мокра біла футболка, яку він, ймовірно, намагався зняти, і чорна шкарпетка на правій нозі», — йдеться у публікації.

 

Джерело

ПОДЕЛИТЬСЯ